wtorek, 26 maja 2009

Wywiad z ..... Chomikową

Hehe .... odnalazłam się w roli dziennikarza ;)

Jak na początek dogoniłam chomikowa i zadałam jej kilka pytań

1.Jak i kiedy znalazłaś stronę stardoll i się na niej zalogowałaś?
Chomikowa: kiedyś grałam an www.girlsgogames.com tam są różne rodzaje gier w tym ubieranki. A ponieważ ja je uwielbiałam weszłam an jedną z nich , tam był link do paperdollheaven a na paperdollheaven.com do www.stardoll.com , na stardoll ogólnie jestem od 2006 roku a na końcie chomikowa od 2008 ponieważ edzia21 i chomisiowa zostały skradzione.

2.Czy kiedyś ktoś oszukał cię na stardoll?
Chomikowa: Tak , pewna dziewczyna miała zrobic mi metamorfozę a zamiast tego ukradła mi konto[...]

3. Co możesz powiedzieć o Kundelku i Goddy ? (sorry za pytanie)
Chomikowa: Nie ma za co , to tylko pytanie i nawet że denerwujące ze względów na moje wspomnienia po kundlu to jest OK.
Myślę że Kundelek jest a raczej był dobrym dowodem an to jak źli są ludzie.
Może nie wszyscy ale są różne typy ludzi:
wrażliwi , aroganccy , niedobrzy ,, hakerzy , pedofile internetowi i realni , złodzieje danych komputera , złodzieje rabunkowi ( jedzenie itp...) , jest takich typów ludzi baaaardzo dużo , gdybym chciała wszystkich wymieniać musiałabym bym przy tym spędzić ze 3 dni ;P

4.Hehe.... Czy kiedyś stardoll był fajniejszy?

Chomikowa: .Nie zdecydowanie nie , stardoll wciąż się rozwija ale wcześiej nie bylo tak ciekawie , nie było nawet Starbazarku. 2006 ...ah cot o był za rok , na stardoll panowała cisza jak makiem zasiał ... a teraz? ... teraz to hakerstwo:))

5. Czy masz jakąś przyjaciółkę na stardoll taka mniej sławną?

Chomikowa: Tak jest nią kuleczka_10.

Dziękuję za wywiad ;)

Brak komentarzy: